loading...
تمام بی پایان
غلامرضا عطایی کچویی بازدید : 197 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (1)

طنز مرغ و خروس شعر از غلامرضا عطايي كچويي

گفت مرغی با خروس تاجدار

صحبتی  گویا و طنزی آجدار

که ای شجاعت پیشه ی این روزگار

غیرت  اندر  جسم  و  جانت  آشکار

ای دلیر و عاشق  و هم تای من

جان به لب آری بسی در پای من

شاه زیبا چهره ی خود خواه من

بی خبر ماندی ز سوز و آه من

ایکه از  اهل و عیال خود حمایت میکنی

پس چرا بر مرغ همسایه خیانت میکنی؟

سینه را بالاگرفت و پر تکانید آن خروس

با ارادت جمله ای گفتا به مرغ نوعروس

که ای فدایت جمله مرغان هوا

بنده  نیستم  در پی  باد  هوی

آنچه  دیدی  از  من عاصی  خطا

ایزد این خصلت به من کرده عطا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دوست در تاریخ 1393/02/09 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
هرگونه استفاده از مطالب و اشعار بدون كسب اجازه از مديريت وبلاگ شرعا حرام است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,230
  • بازدید کلی : 7,532